Kontakt:
Adres: ul. 1 Maja 16, 96-500 Sochaczew
Tel.: (46) 862-28-34
Fax.: 046 862-26-02
e-mail: biurorady@sochaczew.pl
Godziny przyjęć:
Od poniedziałku do piątku: 8.00 - 16.00
Kierownictwo:
Kierownik: Magdalena Jamka, pok. 219
tel.: (46) 862-22-35 w. 316
e-mail: biurorady@sochaczew.pl
Pracownicy:
Podinspektor – Paulina Mikołajczyk , pok.219 , tel. w. 350, e-mail: biurorady@sochaczew.pl
Kompetencje i zadania:
Zapewnienie obsługi administracyjnej Rady i jej komisji oraz wykonywanie czynności kancelaryjno-technicznych, a w szczególności :
- podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem sesji, zebrań, posiedzeń i spotkań Rady i jej komisji,
- sporządzanie protokołów z posiedzeń Rady, jej komisji i spotkań z wyborcami,
- prowadzenie rejestrów uchwał i innych postanowień Rady,
- prowadzenie zbioru przepisów gminnych i ich udostępnianie zainteresowanym,
- prowadzenie rejestru wniosków i interpelacji składanych przez radnych,
- przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy Rady i jej komisji,
- przesyłanie radnym materiałów na sesję Rady, posiedzeń jej komisji, spotkania z wyborcami,
- przesyłanie uchwał Rady do Wojewody i Regionalnej Izby Obrachunkowej oraz do publikacji lub ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego i w prasie lokalnej,
- organizowanie szkoleń radnych i członków Komisji,
- sporządzanie sprawozdań kwartalnych z realizacji uchwał Rady Miejskiej,
- wykonywanie zadań związanych z referendami, wyborami do Sejmu i Senatu RP, Prezydenta RP, samorządu terytorialnego, ławników sądowych.