{index_ob_css}{index_ob_js}
Kontakt:
Adres: ul. 1 Maja 16, 96-500 Sochaczew
Tel.: (46) 8622730, 8622235, 8622275
Fax.: 046 8622602
e-mail: sekretarz@sochaczew.pl
Godziny przyjęć:
Poniedziałek: 8.00 - 17.00
Wtorek - piątek: 8.00-16.00
Kierownictwo:
Sekretarz Miasta - Andrzej Wierzbicki
Tel.: (46) 8622730 w. 310
e-mail: sekretarz@sochaczew.pl
Do zadań Sekretarza należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu, a w szczególności:
1. Opracowywanie projektów zmian Regulaminu,
2. Nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr,
3. Przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,
4. Nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał Rady,
5. Koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie, zakupem środków trwałych i wdrażaniem informatyki w Urzędzie,
6. Koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i referendami,
7. Wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników bezpośrednio mu podległych,
8. Wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza,
9. Prowadzenie spraw Miasta w imieniu Burmistrza.
2. Sekretarzowi podlegają:
- Wydział Sekretarza Miasta,
- Archiwum Zakładowe.
Do zadań Wydziału Sekretarza Miasta należy przede wszystkim:
1. Prowadzenie Punktu Potwierdzającego Profile Zaufane ePUAP,
2. Koordynowanie Biuletynu Informacji Publicznej,
3. Koordynowanie działań podległego Biura Rady Miejskiej,
4. Koordynowanie działań podległego Referatu Organizacyjnego,
5. Koordynowanie działań podległego Referatu Gospodarczego,
6. Koordynowanie działań podległego Biura Obsługi Klienta,
7. Wykonywanie innych czynności związanych z zakresem zadań Wydziału.