{index_ob_css}{index_ob_js}
Powróć do: Urząd Miejski

Inspektorat ds. Zamówień Publicznych (ZP)

Kontakt: 

Adres: ul. 1 Maja 16, 96-500 Sochaczew

Tel.: 46 8622726, tel. w.  347 lub 367

Fax.: 46 8622602

e-mail: przetargi@sochaczew.pl

 
Godziny przyjęć: 

Od poniedziałku do piątku: 8.00 - 16.00

 

Kierownik: Radosław Kwiatkowski

Tel.:  (46) 8622726 w. 347

e-mail: przetargi@sochaczew.pl

 
Pracownicy: 

Podinspektor - Karolina Madej, pok. 505, tel. w. 367, e -mail: przetargi@sochaczew.pl; karolina.madej@sochaczew.pl

 
Kompetencje i zadania: 

1. Obsługa Urzędu Miejskiego w zakresie procedur wynikających z przepisów o zamówieniach publicznych, a w szczególności:

a) przygotowywanie i uruchamianie procedur przetargowych – w oparciu o przepisy dotyczące zamówień publicznych, na opracowanie dokumentacji technicznej (projekt techniczny, kosztorys inwestorski) oraz wyłonienie wykonawcy i inspektorów nadzoru, poprzez

- wybór trybu postępowania,
- przygotowanie dokumentacji przetargowej,
- ogłoszenie postępowania przetargowego,
- proponowanie składów komisji przetargowych i przygotowanie projektów uchwał powołujących komisje,
- współdziałanie z Urzędem Zamówień Publicznych.
b) merytoryczny i formalno-prawny nadzór nad postępowaniem o udzielenie zamówienia   publicznego ustaleniem jego wyniku, obejmujący  między innymi :

- badanie ważności ofert,
- wyjaśnianie ewentualnych wątpliwości związanych z postępowaniem,
- ocenę ofert i wyłonienie wykonawcy,
- publiczne ogłaszanie i powiadamianie uczestników postępowania o jego wyniku,
- sporządzenie w dokumentacji przeprowadzonego postępowania,
- rozpatrywanie ewentualnych skarg i protestów.


  2. Wykonywanie innych zadań wynikających z zakresu działania Inspektoratu.