{index_ob_css}{index_ob_js}
Kontakt:
Adres: ul. 1 Maja 16, 96-500 Sochaczew
Tel.: 46 8622726, tel. w. 347 lub 367
Fax.: 46 8622602
e-mail: przetargi@sochaczew.pl
Godziny przyjęć:
Od poniedziałku do piątku: 8.00 - 16.00
Kierownik: Radosław Kwiatkowski
Tel.: (46) 8622726 w. 347
e-mail: przetargi@sochaczew.pl
Pracownicy:
Podinspektor - Karolina Madej, pok. 505, tel. w. 367, e -mail: przetargi@sochaczew.pl; karolina.madej@sochaczew.pl
Kompetencje i zadania:
1. Obsługa Urzędu Miejskiego w zakresie procedur wynikających z przepisów o zamówieniach publicznych, a w szczególności:
a) przygotowywanie i uruchamianie procedur przetargowych – w oparciu o przepisy dotyczące zamówień publicznych, na opracowanie dokumentacji technicznej (projekt techniczny, kosztorys inwestorski) oraz wyłonienie wykonawcy i inspektorów nadzoru, poprzez
- wybór trybu postępowania,
- przygotowanie dokumentacji przetargowej,
- ogłoszenie postępowania przetargowego,
- proponowanie składów komisji przetargowych i przygotowanie projektów uchwał powołujących komisje,
- współdziałanie z Urzędem Zamówień Publicznych.
b) merytoryczny i formalno-prawny nadzór nad postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ustaleniem jego wyniku, obejmujący między innymi :
- badanie ważności ofert,
- wyjaśnianie ewentualnych wątpliwości związanych z postępowaniem,
- ocenę ofert i wyłonienie wykonawcy,
- publiczne ogłaszanie i powiadamianie uczestników postępowania o jego wyniku,
- sporządzenie w dokumentacji przeprowadzonego postępowania,
- rozpatrywanie ewentualnych skarg i protestów.
2. Wykonywanie innych zadań wynikających z zakresu działania Inspektoratu.