{index_ob_css}{index_ob_js}
Kontakt:
Adres: ul. 1 Maja 16, 96-500 Sochaczew
Tel.: 46 8622730, 8622235, 8622275
Fax.: 46 8622602
e-mail: skarbnik@sochaczew.pl
Godziny przyjęć:
od poniedziałku do piątku: 8.00 - 16.00
Kierownictwo:
Skarbnik Miasta: Jolanta Brzóska
II piętro, pok. 32
Tel.: (46) 8622730 w. 334
e-mail: skarbnik@sochaczew.pl
Pracownicy:
Inspektor – Magdalena Masłowska, pok. 39, tel. w. 313
Kompetencje i zadania:
1. Prowadzenie nadzoru nad pracą Referatu Księgowości i Budżetu oraz Referatu Podatkowego.
2. Przygotowanie materiałów dotyczących :
- koordynacji opracowania założeń projektu budżetu i planów finansowych,
- zapewnienie bilansowania finansowych potrzeb Miasta dochodami własnymi i zasilającymi,
- analizy wykorzystania budżetu oraz wnioskowanie w sprawach zmian w budżecie w celu racjonalnego wykorzystania środków,
3. Opracowanie projektów uchwał Rady Miejskiej, zarządzeń Burmistrza Miasta dotyczących budżetu Miasta, Wieloletniej Prognozy Finansowej i innych spraw w zakresie gospodarki finansowej.
4. Analiza planów finansowych dysponentów budżetu.
5. Prowadzenie planu dochodów i wydatków budżetu Miasta.
6.Nadzór i prowadzenie kontroli nad działalnością finansową podległych Miastu jednostek organizacyjnych.
7. Nadzór nad prowadzeniem i rozliczeniem inwentaryzacji w Urzędzie Miejskim.
8. Prowadzenie spraw w zakresie realizacji obowiązków dotyczących kontroli zarządczej.
9. Prowadzenie ewidencji należności z tytułu zajęcia pasa drogowego, wysyłanie upomnień, przygotowanie dokumentów do dochodzenia należności na drodze sądowej.
Referat Księgowości i Budżetu (Sk/RKB)
Kierownictwo:
Zastępca Skarbnika Miasta: Ewa Kornacka
II piętro, pok. 316
Tel.: 46 8622730 w. 365
e-mail: ksiegowosc@sochaczew.pl
Pracownicy:
Inspektor – Ewa Wińkowska, pok. 318, tel. wew. 332
Inspektor – Magdalena Zielińska, pok. 317, tel. wew. 461
Inspektor – Agnieszka Trzmiel-Sucharska, pok. 317, tel. wew. 460
Podinspektor – Mirosława Sańczuk, pok. 314, tel. wew. 328
Inspektor – Dorota Beta, pok. 314, tel. wew. 328
Podinspektor - Renata Wódka, pok. 317, wew. 349
Podinspektor - Dariusz Cichy, pok. 318, tel. wew. 312
Kompetencje i zadania:
- prowadzenie ewidencji księgowej dochodów i wydatków Gminy Miasto Sochaczew,
- sporządzanie przelewów,
- sporządzanie sprawozdań z realizacji dochodów, wydatków, z zakresu zadań zleconych, rachunku zysków i strat, zestawienia zmian w funduszu,
- prowadzenie kart dochodów z tytułu opłat za wieczyste użytkowanie gruntów, dzierżaw, przekształceń wieczystego użytkowania w prawo własności, w tym : księgowanie wpłat, wystawianie upomnień, przygotowanie dokumentów do skierowania sprawy na drogę postępowania sądowego,
- prowadzenie ewidencji księgowej zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z podatkiem od towarów i usług,
- rozliczanie składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, fundusz pracy, zus, sporządzanie raportów,
- sporządzanie list płac,
- dokonywanie operacji kasowych,
- prowadzenie kont podatników podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego i łącznego zobowiązania pieniężnego, w tym: księgowanie wpłat, wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych, przygotowywanie zaświadczeń, postanowień,
- prowadzenie ewidencji majątku komunalnego.
Referat Podatkowy (Sk/RP)
Kierownictwo:
Kierownik: Renata Rosińska-Pietrzak
Tel. 46 8622730, w. 376
e-mail: podatki@sochaczew.pl
Pracownicy:
Inspektor – Wioletta Brzozowska, pok. 320, tel. wew. 353
Podinspektor - Ewa Pasztor, pok. 320, tel. wew. 420
Podinspektor – Beata Sejdak, pok. 320, tel. wew. 330
Inspektor - Magdalena Matych, pok. 315, tel. wew. 322
Kompetencje i zadania:
- prowadzenie ewidencji podatników podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego, od środków transportowych i dokonywanie zmian w ewidencji,
- wymiar podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego i łącznego zobowiązania pieniężnego, prowadzenie rejestrów wymiarowych, przypisów i odpisów,
- przypis podatków od osób prawnych i podatku od środków transportowych,
- zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej,
- prowadzenie spraw związanych z poborem opłaty skarbowej,
- prowadzenie spraw związanych z poborem opłaty targowej,
- prowadzenie spraw w zakresie udzielenia ulg w podatkach lokalnych,
- przygotowywanie projektów aktów administracyjnych oraz projektów aktów prawa miejscowego.