Szanowni Mieszkańcy!
Jak co roku Burmistrz Miasta Sochaczew podpisał umowę z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w sprawie dofinansowania realizacji zadania pod nazwą "Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miasto Sochaczew w 2023 r." wyłoniona w przetargu firma REVOL Sp. z o.o. unieszkodliwiła eternit z 21 posesji w łącznej ilości 38,180 ton. Całkowity koszt zadania wyniósł 29 580,39 zł, z czego 6 580,00 zł pochodziło z udzielonej przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie i Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej dotacji. Z budżetu Miasta sfinansowano koszty w wysokości 23 000,39 zł.
Osoby zainteresowane usunięciem pokrycia azbestowego proszone są o kontakt telefoniczny w Wydziałem Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Sochaczewie przy ul. 1 Maja 16, tel. 4 862 22 35 wew. 337, 391, 397.