{index_ob_css}{index_ob_js}
Punkt konsultacyjno - informacyjny Programu Priorytetowego "Czyste Powietrze" znajduję się w Urzędzie Miejskim w Sochaczewie przy ulicy 1 Maja 16.
Punkt konsultacyjno - informacyjny Programu "Czyste Powietrze" czynny jest w:
Sprawy rozpatrywane są przez Wydział Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Sochaczewie
Telefon kontaktowy 46 862 22 35 wew. 391, 397 oraz 337.
Punkt konsultacyjno - informacyjny Programu "Czyste powietrze":
Przed przyjściem do Urzędu w celu wypełnienia wniosku o dofinansowanie należy przygotować następujące informacje:
Lista niezbędnych danych/dokumentów potrzebnych do złożenia wniosku o dofinansowanie w ramach programu „CZYSTE POWIETRZE":
1. Pesel wnioskodawcy i współmałżonka (jeśli dotyczy).
2. Adres mailowy.
3. Nr księgi wieczystej nieruchomości – w przypadku braku kopia aktu własności ziemi.
4. Nr ewidencyjny działki.
5. Powierzchnia całkowita budynku.
6. Rok wystąpienia o zgodę na budowę budynku/zgłoszenie budowy.
7. W przypadku prowadzenia w budynku działalności gospodarczej, należy podać powierzchnię wykorzystywaną na prowadzenie działalności gospodarczej w m2 oraz liczbę miesięcy prowadzenia działalności.
8. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia.
9. Wartość rocznego dochodu z PIT ( np. z PIT37 – złożonego do US ) – do wglądu.
10. W przypadku osób osiągających dochody poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej przetłumaczony dokument poświadczający dochód roczny, właściwy dla danego kraju - do wglądu.
11. Decyzja o wysokości podatku rolnego, gdy wnioskodawca posiada gospodarstwo rolne - do wglądu.
12. Zaświadczenie o dochodzie przypadającym na jednego członka rodziny wydane przez Burmistrza Miasta Sochaczew– w przypadku wystąpienia o podwyższony lub najwyższy poziom dofinansowania.
13. Wartość rocznego przychodu za rok kalendarzowy, za który został ustalony przeciętny miesięczny dochód wskazany w zaświadczeniu – w przypadku prowadzenia pozarolniczej działalności gospodarczej oraz wystąpienia o podwyższony lub najwyższy poziom dofinansowania.
14. Oświadczenie współwłaściciela/wszystkich współwłaścicieli o wyrażeniu zgody na realizację przedsięwzięcia ujętego w wniosku o dofinansowanie (jeśli budynek/lokal mieszkalny jest objęty współwłasnością) - wzór określony przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
15. Oświadczenie współmałżonka o wyrażeniu zgody na zaciągnięcie zobowiązań (jeśli wnioskodawca posiada ustawową wspólność majątkową) - wzór określony przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
16. Pełnomocnictwo (o ile w imieniu wnioskodawcy występuje pełnomocnik wnioskodawcy, współwłaścicieli, współmałżonka) - wzór określony przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
17. Umowa/y z wykonawcą/ami – maksymalnie 3 umowy (dotyczy dotacji z prefinansowaniem – tylko podwyższony oraz najwyższy poziom dofinansowania).
Niezbędne załączniki do wniosku znajdują się na stronie:
https://czystepowietrze.gov.pl/wez-dofinansowanie/dokumenty-programowe/dokumenty-obowiazujace
Szczegółowe informacje na temat Programu Prirytetowego "Czyste Powietrze" dostępne są na stronie:
https://czystepowietrze.gov.pl/