{index_ob_css}{index_ob_js}
Powołane do życia na zjeździe założycielskim zwołanym w lutym 2008 roku w Sochaczewie. Jego głównym celem jest przygotowywanie i zrealizowanie projektów informatycznych współfinansowanych ze środków funduszy unijnych. Chodzi przede wszystkim o projekty z zakresu e-administracji, przeciwdziałające wykluczeniu cyfrowemu, poprawiające wymianę informacji i baz danych pomiędzy mazowieckimi jednostkami samorządu terytorialnego.
Stowarzyszenie powołane zostało przez samorządy: Błonia, Ciechanowa, Gostynina, Grodziska Mazowieckiego, Kozienic, Legionowa, Lesznowoli, Łosic, Marek, Milanówka, Mszczonowa, Osiecka, Płońska, Podkowy Leśnej, Siedlec, Sokołowa Podlaskiego, Szydłowca, Teresina, Węgrowa, Wiązownej, Wołomina, Wyszkowa, Żabiej Woli, Pułtuska, Piastowa, miasta Sochaczew oraz gminy Sochaczew.
MSSI Mazowieckie Stowarzyszenie Gmin na Rzecz Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego
00-515 Warszawa
ul. Żurawia 22
biuro@mssi.pl
Tel./fax +48 22 438-91-17,
kom. 513-437-517