{index_ob_css}{index_ob_js}

Sprzedaż węgla bez limitu

W związku z zakończeniem akcji sprzedaży węgla, regulowanej Ustawą z dnia 27 października 2022 r. o zakupie preferencyjnym paliwa stałego dla gospodarstw domowych, miasto Sochaczew ogłasza sprzedaż węgla dla każdego zainteresowanego jego nabyciem. Oferowane mieszkańcom paliwa pochodzą z polskich kopalń. Cena jednej tony to 1.790 zł. 

Zakupu może dokonać każda osoba fizyczna, także zamieszkująca poza Sochaczewem.

Nie ma limitów ilościowych.

Wszelkie informacje na temat zasad zakupu opału można uzyskać pod numerem infolinii węglowej numer 603-755-585. 

 

MIEJSKI PUNKT SPRZEDAŻY WĘGLA

● W imieniu samorządu sprzedaż opału prowadzi Miejski Punkt Sprzedaży Węgla zlokalizowany na terenie dawnej bazy Gminnej Spółdzielni „Samopomoc Chłopska” przy ul. Targowej 24 (firma Węglo-Bud, Witold Pływaczewski).

● Punkt czynny jest od wtorku do piątku w godz. 10.00-15.00 oraz w soboty w godz. 9.00-13.00.

● W punkcie dostępny jest węgiel: 

- ekogroszek Karlik (5-25 mm, wartość opałowa 26-28 kj), 

- groszek (8-31 mm, wartość opałowa 30-33 kj), 

- groszek II (5-25 mm, wartość opałowa 28-33 kj) 

- orzech (25-80 mm, wartość opałowa 28-33 kj)

W załączeniu certyfikaty jakości węgla.

● Miejski Punkt Sprzedaży Węgla nie organizuje transportu zakupionego paliwa do gospodarstwa domowego ani workowania. Usługi tego typu można - odpłatnie - zamówić na miejscu.

● Cena zakupu 1 tony węgla to 1.790 zł. 

 

PROCEDURA ZAKUPU

● Wzór wniosku o zakup paliwa stałego znajduje się na stronie internetowej miasta www.Sochaczew.pl oraz w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego przy ul. 1 Maja 16.

● Wypełniony wniosek należy złożyć:

- osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego przy ul. 1 Maja 16,

- za pomocą środków komunikacji elektronicznej poprzez platformę e-PUAP. Wniosek należy opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (e-dowód).

● Wnioski wypełniamy czytelnie, drukowanymi literami. Rozpatrywane będą na bieżąco, zgodnie z kolejnością wpływu.

● Po zweryfikowaniu złożonego wniosku wystawiony zostanie pisemny dokument potwierdzający złożone zamówienie, dane do przelewu bankowego i kwotę do zapłaty. O jego wystawieniu i konieczności osobistego odbioru z BOK-u Urzędu Miejskiego Wnioskodawca zostanie poinformowany telefonicznie (SMS), a jeżeli we Wniosku wskazano również adres e-mail zostanie on przesłany w formie elektronicznej.

● Termin wpłaty należności wynosi 3 dni robocze. W tytule przelewu należy wpisać imię i nazwisko oraz numer otrzymanego dokumentu.

● O terminie odbioru węgla wnioskodawca zostanie poinformowany – telefonicznie, sms-em lub przez e-mail.

● W Miejskim Punkcie Sprzedaży Węgla należy okazać:

- pisemny dokument otrzymany po weryfikacji wniosku,

- dokument potwierdzający tożsamość wnioskodawcy albo upoważnienie do odbioru węgla wraz z dokumentem wskazanym w upoważnieniu potwierdzającym tożsamość osoby odbierającej węgiel w imieniu wnioskodawcy.

● Na miejscu osoba odbierająca węgiel otrzyma oryginał faktury VAT. Na jego drugim egzemplarzu kwituje odbiór opału.

603-755-585 - to numer miejskiej infolinii węglowej, czynnej od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 16:00, gdzie udzielane są odpowiedzi na pytania dotyczące sprzedaży paliwa.

 

 

Pliki do pobrania:

Wzór wniosku o zakup węgla
Format: doc, 39.5 kB
Certyfikat groszek II
Format: pdf, 208.01 kB
Certyfikat orzech
Format: pdf, 205.55 kB
Certyfikat - groszek
Format: pdf, 264.23 kB
Certyfikat - ekogroszek
Format: pdf, 212.08 kB
powrót do kategorii
Poprzedni Następny

Pozostałe
aktualności