{index_ob_css}{index_ob_js}
Decyzję o przystąpieniu miasta Sochaczew do Stowarzyszenia Samorządów Ziemi Sochaczewskiej radni podjęli na sesji w grudniu 2008 roku, jednak formalnie rozpoczęło ono działalność 28.10.2010 roku (data rejestracji). Główny cel Stowarzyszenia to wspieranie Szpitala Powiatowego w Sochaczewie w zakupie sprzętu medycznego, wyposażenia sal, nowoczesnej aparatury medycznej, promocja zdrowia. Działalność obejmuje również sprawy wspólne dla wszystkich samorządów, między innymi infrastrukturę drogową i pomoc społeczną.
Prezesem Zarządu SSZS jest starosta sochaczewski. W skład zarządu wchodzą także burmistrz i wójtowie wszystkich siedmiu leżących w granicach powiatu sochaczewskiego.
Stowarzyszenie Samorządów Ziemi Sochaczewskiej
96-500 Sochaczew
ul. M.J. Piłsudskiego 65
(46) 864-18-40, fax 864-18-71
starostwo@powiat.sochaczew.pl