Miasto Mieszkaniec Turysta Przedsiębiorca    

Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie

A A A

Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie:

Anna Chlebowska - Inspektor w Wydziale Sekretarza Miasta

tel. 46 862 22 35, wew. 450

e-mail: organizacyjny@sochaczew.pl

 

Zadania Koordynatora ds. dostępności:

1. Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski w Sochaczewie i miejskie jednostki organizacyjne.

2. Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miejski w Sochaczewie i miejskie jednostki organizacyjne.

3. Monitorowanie działalności Urzędu Miejskiego w Sochaczewie i miejskich jednostek organizacyjnych w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

 

Zarządzenie Nr 190.2020 Burmistrza Miasta Sochaczewa z dnia 22 września 2020 r. w sprawie wyznaczenia Koordynatora ds. dostępności w Urzędzie Miejskim w Sochaczewie oraz powołania Zespołu ds. dostępności do współpracy z Koordynatorem.

Zarządzenie nr 190.2020 z dn. 22.09.20 r..pdf



Podmiot udostępniający informacje: Burmistrz Miasta Sochaczew
Zatwierdził: Andrzej Wierzbicki – Sekretarz Miasta
Data wytworzenia: 25.09.2020
Opublikował: Anna Chlebowska
Data publikacji: 25.09.2020 09:06


  rejestr zmian
 
do pobrania