Przypominamy, że wniosek do CEIDG można złożyć online bez wychodzenia z domu przez stronę CEIDG
Wniosek o wpis do CEIDG najwygodniej jest złożyć przez internet. W tym celu wejdź na stronę internetową www.ceidg.gov.pl. Zarejestruj się, wypełnij formularz CEIDG-1 i podpisz go elektronicznie za pomocą bankowości internetowej, Profilem Zaufanym lub podpisem elektronicznym.
Ważne! Jeśli składasz wniosek o wpis do CEIDG przez internet nie możesz skorzystać z pełnomocnika.
Przez stronę banku
Wniosek online możesz złożyć także poprzez bankowość internetową wybranych banków. Pamiętaj jednak, że za pośrednictwem banku zarejestrujesz jedynie firmę. Pozostałe formalności, takie jak rejestracja w ZUS lub rejestracja jako podatnik VAT możesz załatwić w urzędzie albo online poprzez PUE ZUS lub Portal Podatkowy.
Ważne! Jeśli jeszcze nie masz Profilu Zaufanego możesz go szybko uzyskać przez Internet, wystarczy, że korzystasz z bankowości elektronicznej.
Po uzyskaniu Profilu Zaufanego załóż konto w CEIDG aktywuj je klikając w link, który zostanie Ci wysłany na adres mailowy oraz zaloguj się.
Wypełnij wniosek CEIDG-1 i podpisz go (przycisk "podpisz i wyślij wniosek"). Dowodem złożenia wniosku będzie Urzędowe Poświadczenie Odbioru, które zostanie wysłane do Ciebie mailem.
Wniosek możesz złożyć w kilku prostych krokach
1 załóż Profil Zaufany jeśli jeszcze go nie posiadasz
3 aktywuj je (maila aktywacyjnego znajdziesz w swojej skrzynce pocztowej)
5 przygotuj wniosek
6 podpisz i wyślij wniosek
Kontakt telefoniczny z Referatem Obsługi Inwestora i Działalności Gospodarczej: 46 862 22 35 wew. 307 lub 515 786 587 w godzinach 8.00 - 16.00.