W związku ze zmianą przepisów dotyczących przedsiębiorców, wchodzących w życie 30 kwietnia, serdecznie zapraszamy na szkolenie dla przedsiębiorców i osób planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej. Na spotkaniu omówione zostaną prawa i obowiązki przedsiębiorcy wobec Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, ZUS, Urzędu Skarbowego i Sanepidu.
Główne tematy:
- pas startowy (nowe ulgi ZUS na start)
- działalność nierejestrowa
- istotne zmiany w zasadach zawieszania i wznawiania działalności
- wprowadzenie prokury i zmiany w pełnomocnictwach
- zmiany w formularzu CEIDG-1
Organizatorem szkolenia jest burmistrz miasta Sochaczew we współpracy z Kierownikiem Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Naczelnikiem Urzędu Skarbowego w Sochaczewie oraz Dyrektorem Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Sochaczewie.
Termin i miejsce spotkania:
26 kwietnia, godz. 10.00
Urząd Miejski w Sochaczewie
1 Maja 16 (sala konferencyjna - I piętro).
Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona. Zapisy na szkolenie przyjmujemy pod nr tel. 46 862 22 35 wew. 307.
Referat Obsługi Inwestora i Działalności Gospodarczej UM