Miasto Mieszkaniec Turysta Przedsiębiorca    
Szanowni Państwo, informujemy iż 1.01.2021 roku została uruchomiona platforma zakupowa, za pośrednictwem której obsługiwany będzie proces udzielania zamówień i realizacji zakupów dla Gminy Miasto Sochaczew. Platforma dostępna jest pod adresem: https://sochaczew.ezamawiajacy.pl
A A A
data publikacji 15-02-2021
termin składania ofert 15-04-2021

Szanowni Państwo, informujemy iż 1.01.2021 roku została uruchomiona platforma zakupowa, za pośrednictwem której obsługiwany będzie proces udzielania zamówień i realizacji zakupów dla Gminy Miasto Sochaczew. Platforma dostępna jest pod adresem: https://sochaczew.ezamawiajacy.pl

Komunikacja elektroniczna z wykonawcami będzie odbywać się z wykorzystaniem Marketplanet OnePlace, gdzie Wykonawcy będą mieli możliwość elektronicznego składania ofert, wymiany informacji z Zamawiającym oraz pozyskiwania zamówień.

Wykonawca celem skorzystania z platformy winien z odpowiednim wyprzedzeniem założyć darmowe konto na platformie.

W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 576 87 90 lub info@marketplanet.pl gdzie otrzymacie Państwo pełne wsparcie.

 

 

Podmiot udostępniający informacje: Burmistrz Miasta Sochaczew
Zatwierdził: Radosław Kwiatkowski - Kierownik Inspektoratu ds. Zamówień Publicznych
Data wytworzenia: 15.02.2021
Opublikował: Daniel Wachowski
Data publikacji: 15.02.2021 08:57


  rejestr zmian

 
do pobrania