Referat Księgowości i Budżetu (Sk/RKB)

A A A

Kontakt:

Adres: ul. 1 Maja 16, 96-500 Sochaczew

Tel.: (46) 8622730, 8622235, 8622275

Fax.: 046 8622602

e-mail: ksiegowosc@sochaczew.pl


Godziny przyjęć:

od poniedziałku do piątku: 800 - 1600

Godziny otwarcia kasy:

poniedziałek: 900 - 1700

wtorek, środa, piątek: 830 - 1400

czwartek: 900 - 1400


Kierownictwo:

Zastępca Skarbnika Miasta:  Ewa Kornacka

II piętro, pok. 39

Tel.: (46) 8622730 w. 365

e-mail: ksiegowosc@sochaczew.pl

 

 

 


Pracownicy:

Podinspektor  – Ewa Wińkowska,  pok. 38, tel.  w.332

Podinspektor  – Magdalena Zielińska,  pok. 38, tel. w. 332

Inspektor   – Agnieszka Trzmiel- Sucharska, pok. 33, tel. w. 330

Specjalista  – Hanna Madej, pok. 33, tel. w. 330

Kasjer        – Beata Sejdak, pok. 34 - Kasa ,tel. w. 321

Księgowa  – Bata Szwedo, pok. 34, tel. w. 322

Księgowa     – Mirosława Sańczuk, pok. 34, tel. w. 322

Podinspektor – Grażyna Ignasiak, pok. 420, tel. w. 328

Podinspektor – Dorota Beta, pok. 420, tel. w. 328

Księgowa - Renata Wódka, pok. 33, wew. 330

Podinspektor - Magdalena Wójcik, pok. 38, tel. w. 312


Kompetencje i zadania:

1. Prowadzenie ewidencji księgowej dochodów i wydatków Gminy Miasto Sochaczew.

2. Sporządzanie przelewów.

3. Sporządzanie sprawozdań z realizacji dochodów, wydatków, z zakresu zadań zleconych, z wydatków strukturalnych, bilansu, rachunku zysków i strat, zestawienia zmian w funduszu.

4. Prowadzenie kart dochodów z tytułu opłat za wieczyste uzytkowanie gruntów, dzierżaw, przekształceń wieczystego użytkowania w prawo własności, w tym: księgowanie wpłat, wystawianie upomnień, przygotowanie dokumentów do skierowania sprawy na drogę postępowania sądowego.

5. Prowadzenie ewidencji księgowej zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.

6. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z podatkiem od towarów i usług.

7. Rozliczanie składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, fundusz pracy, zus, sporządzanie raportów.

8. Sporządzanie list płac.

9. Przyjmowanie w kasie wpłat z tytułu podatków, opłat i innych należności, dokonywanie wypłat.

10. Prowadzenie kont podatników podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego i łącznego zobowiązania pieniężnego, w tym: księgowanie wpłat, wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych, przygotowywanie zaświadczeń, postanowień.

11. Prowadzenie ewidencji majątku komunalnego.



Zwiń  rejestr zmian

Zapisz się na newsletter

e-mail       sms     wypisz się
najnowsze informacje
Zapisz się na newsletter aby otrzymywać najnowsze informacje z portalu.


e-mail  sms 
wypisz się    zapisz się >>