W 2019 roku także unieszkodliwiamy azbest

Burmistrz Miasta Sochaczew we wrześniu podpisał umowę z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie na dofinansowanie realizacji zadania pn. ,,Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miasto Sochaczew w 2019 r.’’ Całkowity koszt zadania wyniesie 43.655,72 zł. Na tę kwotę składa się 21.000 zł dotacji od WFOŚiGW oraz 22.655,72 zł pochodzące z budżetu miasta.

W styczniu 2019 roku do ratusza zgłosili się właściciele 50 posesji zainteresowani unieszkodliwieniem azbestu ze swojej posesji. Wyłoniona w przetargu firma REVOL Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Łodzi zdemontuje azbest z dachów dwunastu budynków mieszkalnych lub gospodarczych. Jednocześnie wraz z pozostałym zmagazynowanym eternitem, w tym roku zostaną zabrane i unieszkodliwione wyroby zawierające azbest z terenu miasta Sochaczew w ilości około 114 ton

 

 

 

 

A A A
28-11-2019
godz.11:41
 


nadchodzące wydarzenia

piątek, 06.12.2019 r. 2671087 odwiedzin

Zapisz się na newsletter

e-mail       sms     wypisz się
polecamy